nedjelja, 4. studenoga 2012.

Skolski sastavi dvoriste moje bake

Dvoeriste moje bake krase dva prekrasna visoka stabla i jedno stablo je tresnja a drugo jabuka.
Njihov miris najopojniji je u proljece kad sve cvate i mirise. Taj opojni miris vraca me daleko u same pocetke mog djetinjstva. Kada bi neko pravio parfem mog djetinjstva morao bi doci kod moje babe na selo i kantom grabiti vazduh iz bakinogh dvorista i kompresovat ga i pakovat u male bocice po 30 mililitara i prodavat po sto maraka ko sve parfeme skupo sto prodaju pizda im materina lopovska.
U dvoristu je nekad sjedio i djed citao je politiku ekspres ali sada ne cita nista posto je mrtav. Mozda i cita neku gore njihovu stampu. Ako je gore. Bog ce ga znat ili djavo.
U skolu kada sam krenuo sve se nekako promijenilo i sada to dvoriste ne predstavlja izvor moje radosti no tesku temu za pismeni. Ali i to ce proci.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi

Balika Vadhu - Mala nevesta

Balika Vadhu - Mala nevesta - Mlada nevesta indijska serija besplatno gledanje online sa srpskim prevodom